mandag 19. april 2010

Følge på veien

sving 

Jeg koser meg med å titte inn hos dere, se på bilder, lese tekst, få et lite innblikk i andres tanker, turer og liv. Sitter deretter og ser litt på egne fotografier, tenker at jeg må gå min egen vei, finne mitt uttrykk og vet at det er et stykke igjen. Det er så mye nytt å oppdage, så mange tanker som kan falle på plass når en har et bilde som understøtter. Det blir mange bilder her, noen dager ingen, andre dager flere. Jeg kan tenke at dette kanskje ikke er så lurt, men så er jo dette min vei. Jeg er takknemlig for at jeg får litt følge på veien!

(Bildet på innlegget under er fra ei strand ved Glomma i Nes kommune. Formasjonen er kun noen meter lang).

2 kommentarer:

Liv Johanne sa...

..Følger deg gjerne på veien, jeg, for det er mye spennende som dukker opp i neste sving/innlegg her hos deg :)

Anne sa...

Gleder meg til hver post som kommer her jeg også må du vite :-) kjekt å se hva andre `ser`med sitt kamera ikke minst.

Dønn kjedelig jeg vettu, grantrær grantrær og grantrær, MEN så lenge en selv har det kjekt, så lenge jge har det gøy mens jeg holder på, bryr jeg meg i grunn lite om hva andre synes. Klart vil en bil bedre med kamera, helt klart å det ja, men gidder bare ikke at det skal bli et pes og et mas om du forstår..., en får skunde seg sakte, og imens underholder vi jo hverandre her. Er ikke det kjekt da?

Ha en supertirsdag!!